Sunday, November 12, 2017

Hari Kecemerlangan PASTI Pra Tahfiz

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sabtu (11.11.2017) Sekolah Imani buat Hari Kecemerlangan..
Imani memang teruja habislah..
Siap tak nak makan dulu.. Nak pergi seawal-awalnya..
Memang seronok lah Imani..
Kelas Imani buat persembahan nyanyian.. 

Tapi biasalah.. Anak-anak 4 tahun kan..
Masa berlatih cikgu dan kawan-kawan saja..
Bila persembahan punyalah ramai orang..
Panik anak-anak ini.. Tapi tetap terbaik..
Lepas persembahan anak-anak diberi hadiah..
Semua dapat.. Cuma yang istimewa sedikit pada anak-anak yang mendapat no 1 hingga 3..

Lepas dapat hadiah kami terus balik..
Sebab nak ke Bukit Beruntung cari buku teks kakak Amani..

Ada photo booth.. 

Imani terima hadiah.. 

3 comments:

  1. Comelnya..hehe. kalau nak bagi hadiah kat kanak2 ni kena bagi semua, barulah diorang lebih bersemangat

    ReplyDelete
  2. Wah, tahniah pada adik Imani kerana dapat hadiah, bestnya..

    ReplyDelete
  3. Wah tahniah Imani dpt hadiah.
    Semoga cemerlang sentiasa hendaknya.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »