Monday, November 27, 2017

Officially 34 Years

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah masih dipanjangkan umur..
Hari ini genap 34 tahun..
Huwaa.. dah tua..

Sempena ulang tahun kelahiran Sha..
Sha tak nak buat Giveaway tapi nak bagi juga korang hadiah..
So Sha akan pilih komen yang kedua, yang ketujuh dan ke sebelas untuk menerima hadiah misteri setiap sorang.. (Macam ramai je yang nak komen.. Hehehe)
Serta seorang pengomen paling banyak sehingga tengah malam ini..
Sha akan pilih pemenangnya pada hari ini jam 11.59 malam..
Jadinya silalah komen..
Mana tahu rezeki korang..
Terima kasih pada semua yang singgah blog Sha ini..
Pada pembaca senyap dan juga yang sering meninggalkan komen..
Tapan kamu semua blog ini sunyi sepi sahaja..

Semoga ukhwah kita berpanjangan..
I tengah dating tau masa ini..
Nanti kita bubuh dalam entry lain..

17 comments:

  1. Alhamdulillah..selamat ulangtahun sha, moga diberikan rezeki yang berkat, umur yang panjang dan kebahagiaan didunia dan akhirat

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Lahir sis Sha. Moga dimurahkan rezeki dan sentiasa didalam rahmatnya. Harap juga agar dipanjangkan umur dan sihat sejahtera. Terima kasih sangat2 atas segala sokongan dan komen2 di blog saya. Selamat hari lahir ke 34 ye!

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Lahir..Semoga Allah Mengabulkan Apa yang menjadi Doa dihati..Semoga dilimpahkan rezeki..panjangkan umur..berjaya selalu dan berbahagia Bersama keluarga tersayang..Aminn.

    ReplyDelete
  4. Semoga Sha dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. dan teruskan berblogging,
    berkongsi cerita novel ...

    ReplyDelete
  5. hadiah misteri tu mesti novel kan Sha

    Selamat hari lahir

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir ke 34thn..muda lg tu

    ReplyDelete
  7. Sis cuba lah. Hepi birthday Sha! Semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  8. Sannah helwa SHa.

    TAk pe Sha

    Sekarang ni belum tua tua pun ramai dah pergi

    Kita ni manfaatkan saja usia yang ada

    Insyaallah

    ReplyDelete
  9. Sanah Helwah kak. Semoga panjang umor n dimurahkan rezeki.

    ReplyDelete
  10. Hapy belated besday akakkk.. smoga akak sntiasa dilimpahkan rezeki.. aminnnn

    ReplyDelete
  11. mek ke enambelas. hahahah. tkpe, happy birthday kak sha :) smoga allah merahmati kak sha selalu.

    ReplyDelete
  12. Allahuakbar.. sori ye sahabat.. lambat wish.. btw, hepi besday sha.. MOga sentiasa dilimpahkan rezeki yg halal dan diberi kebahagiaan dunia akhirat..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »