Isnin yang xbrape nak ceria... - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, April 9, 2012

Isnin yang xbrape nak ceria...

Assalamualaikum...

     Hye kengkawan... hurm hari nie x brape nak best... sebab kesihatan yang x brape nak baek sangat... skrg nie aku, hubby n Amani tgh batok2... raser cam gatal2 je tekak nie... bile batok mmg sakit dada... Hubby pun camtu... kenkadang nampak cam teok sangat2... Amani lak batok berkahak... die xpandey nak buang kahak die... selsema pun x ilang lagi... hurm.. bila suh Amani ludah buang kahak yang kuar cuma bunyi n renjisan air liur die je.. hahahaha... mmg comey... dugaan dan ujian dari Allah...

     Selain dari kesihatan yang xbrape best, macam2 berlaku di tempat keje... hurm ade yg best n ade yg x best... pepagi datang pejabat raser seronok sangat sebab dah ade orang tolong susun buku kat troli... tinggal aku nak shelving kat rak je... mmg cepat n pantas r aku menghabiskan satu troli... hehehehe... bukan ape ade audit kan ari Jumaat nie... tu pun satu hal gak tu.... selalu jd Auditee skrg aku lak jd Auditor... huhuhu... naseb baek la ketua group aku baek... memula die suh aku gi sorang tp bila aku minta die teman sebab aku xde pengalaman, die ok je... Alhamdulillah... semoga dengn tunjuk ajar die aku akan lebih cekap... Pengalaman pertama nie... semoga semuanya berjalan lancar esok... amin..

     Pastu bila nak wat kerja ade masalah lak dengan komputer... hurm nie pun satu masalah gak... nak kate x de komunikasi da berkomunikasi dah... susah bila owg yang ade ilmu kedekut ilmu... aku pun x faham kenapa susah sangat nak berkongsi ilmu sedangkan bila kita berkongsi ilmu, ilmu kita tu akan semakin mantap untuk pengetahuan kita... tp yang ini kalo tanye ape pun sume xtau... watlah sendiri.. lupa r... eh x tau r.. ala.. x ingatlah... ade ajar tp x ingat... cari sendirilah... Nie adalah antara jawapan yang popular kalo tanye... rupa-rupanya x sume orang sudi berkongsi ilmu... ade jugak yang kedekut Ilmu...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..