-Sikap manusia- - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, April 18, 2012

-Sikap manusia-

Assalamualaikum dan selamat pagi sume...

    Pagi nie nak sembang sikit mengenai sikap segelintir umat manusia yang ada di muka bumi Allah ini... yang kadang-kadang nampak macam x memberi kesan tapi sebenarnya meninggalkan kesan yang sangat mendalam.. hahaha... betul ke??? korang judge lah sendiri nanti ye... Perbuatan ini aku berjaya capture maser aku gi Tanjung Malim... ce tengok gambar kat bawah nie... apa yang x kena ye??



    Cuba tengok cara die parking kereta.... sedangkan petak parking kosong je... apa salah agaknya die parking kereta elok2.. betul x?? x kesahlah nak singgah kejap ke, lama ke... kat dalam iklan tv pun dah tunjuk.. jadi mulai hari ini sama-sama lah kita berjanji supaya kita tidak termasuk dalam golongan seperti dalam gambar ini ye...

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..