Saturday, April 28, 2012

Makan-makan part 2

Assalamualaikum...

Hari tu lepas dapat gaji gi makan pizza hut... hohoho... dah lama x makan luar... kali nie mmg aku pueh hati makan pizza.. berbaloi ngn ape yg aku bayar... makan sampey kenyang... hehehe... nie sume gara2 ade kids meal free kalo spend rm20... disebabkan bil aku rm45.00 so aku dapat kids meal 2 set... mau x kenyang.. anak aku bukan makan pun.. die jamah roti je... i like breadstick herbs die.. mmg sedap... Aku order set Triple chicken sensation (for 2 person) + Triple Sensation Platter... sangat pueh hati... kids meal lak aku order Spaghetti Carbonara n Tuna pizza.. kali ini service mmg best.. pelayan die i puji... xmacam sebelum nie... Kenkadang bila gi Pizza Hut nie pelayan die x ok... service is very bad... pastu kenkadang bila gi lagi pelayan + service mmg tip top... xfaham aku.. hahahaha.. ape ape pun layan jelah.. manusia kan macam2 perangainye...

Tapi masa nak bayar kat cashier ade peristiwa x best... bukan kena kat aku tapi kat pensyarah tmpt aku keje nie... maser die sampey kat pizza tu die mmg dah tanye pizza accept x debit kad cimb... cashier tu ckp accept... so die pun makan r... bila die nak bayar tetibe cashier tu cakap xle... kawan bengang r... sebab die dah tanye dulu baru die masuk.. bukan nye die terus duduk order n mkn... mmg pensyarah tu bengang giler r... die sound dulu cashier tu baru die bayar... kalo aku jd pensyarah tu pun aku angin.. yelah kita dah tanye bukannye kite maen redah je...

Pizza Hut Tanjun Malim nie ikut nasib.. Kalo aritu nasib baek maka kita akan puas hati dengan layanan pekerja2 dia.. Tapi kalo aritu bukan luck kita mesti ade yg xkena.. Servis diowang x konsisten.. Kat mane2 pun camtu.. ish..ish...

Apa-apa pun perut aku n family kenyang... naseb x jd peristiwa x best.. kalo x mmg .... ntahlah.. korang imagine r sendiri...






* Selamat berhujung minggu...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com