Monday, October 23, 2017

Projek Seram : Kolej oleh Fazrin Fauzi, Zyra Safiya & Jessy Mojuru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel yang dah lama Sha miliki..
Sha beli preloved sahaja..
Baru rasa macam nak baca..
Kolej menghimpunkan 3 orang penulis iaitu Fazrin Fauzi, Zyra Safiya & Jessy Mojuru..

Sumpahan oleh Fazrin Fauzi
"Kerana ego seorang manusia, nyawa seseorang menjadi mangsa."
Kisah yang tak terduga.. Kerana ketamakkan manusia, anak sendiri sanggup dianiaya.. Disebabkan kematian yang tragis maka syaitan mula mengambil kesempatan.. Tanah tersumpah, pembangunan tersekat..

Tiga oleh Zyra Safiya
"Darah sama merah. Hati lain-lain!"
Kisah mengenai manusia.. Walaupun lahirnya dari rahim yang sama, hati tetap tak sama.. Bagaimana seorang manusia itu boleh menjadi gila dan membunuh serta bersekutu dengan syaitan demi menjadi lain dan luar biasa.. Bila fikiran mula tak waras, banyak nyawa jadi korban..

Roh oleh Jessy Mojuru
"Kau milikku setelah kau cabut nyawaku!"
Roh yang mengikut akibat perkara yang berlaku secara tak sengaja.. Roh yang meminta bantuan kerana tiada siapa yang tahu kebenaran sebuah tragedi.. Cerita yang ketiga ini kena baca betul-betul, kalau tak memang huru hara jadinya..

Sha baca dan selesai pada 22.10.2017..

9 comments:

  1. Lamanya tak menyinggah kat sini.. Kekangan masa yg membataskan.. intenet pun dh menjadi poyo habis kuota.. huhuhu..

    Lea habiskan buku mana ada dulu.. Nanti dh habis boleh la try usha buku ni pulak.. cam menarik jerk

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye Lea.. terima kasih singgah sini.. Bolehlah masuk dalam list lea ye..

      Delete
  2. Serious nampak best. Hehehe...Ain pun suka baca novel bergenre misteri macam ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best.. Nanti bolehlah Ain try baca.. Koleksi Projek Seram jarang mengecewakan..

      Delete
  3. Hebat ..singgah sini cari ruangan follow hehehe

    ReplyDelete
  4. takut nak baca cerita hantu...huhu

    ReplyDelete
  5. Seram pulak baca sinopsis novel ni. Bila lah nak start baca projek seram ni. Takut tak leh tido malam je nanti.

    ReplyDelete
  6. Teringat dulu dulu masa remaja suka jugak layan novel ni....agaknya dulu dulu tak banyak kerja kot Sha. Bila dah tua ni jadi malas pulak nak baca Sha...hihih

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »