Saturday, October 28, 2017

Goodreads - 2017 Reading Challenge #5

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Cukup 200 buah buku..
Senget dah Sha sebab banyak sangat membaca..
Taklah.. Gurau je.. Hehehe

Sha memang tak sangka akan berjaya baca buku sebanyak ini...
Dengan kerja hakiki, kerja sampingan.. kerja di rumah..
Tu belum lagi nak tengok drama korea lah, filemlah..
Memang tak sangka..
Tahun 2017 masih ada lagi 2 bulan beberapa hari..
Tak tahulah boleh membaca lagi ke tak.. Hehehe..
Macam nak berhenti kejap..
Mood membaca macam down sikit..

Tengoklah 31 Disember 2017 nanti..
Ada penambahan atau statik je..

Cabaran ini berjaya dicapai pada 24.10.2017

1 comment:

  1. tahniah sekali lagi!

    -https://shafyqahazahar.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »