Friday, May 7, 2021

Filem US | Predators (2010)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

FIlem yang dah beberapa kali Sha tengok.. Tetiba rasa macam nak kongsi dekat blog.. hehehe.. Untuk filem yang ini, Predator culik manusia-manusia yang terpilih dan bawa ke satu planet untuk dijadikan buruan.. Untuk permainan kali ini antara yang terpilih ialah askar, mafia, yakuza, penjenayah paling dikehendaki, pembunuh bersiri dan juga pembunuh upahan.. Predator ini guna manusia sebagai alat untuk menaik tarafkan kemahiran mereka dalam berlawan.. Memang dasyatlah.. Bayangkan bila tersedar dekat udara dan kemudiannya jatuh ke tempat yang tak diketahui bersama manusia yang tak dikenali.. Mereka kena berkerjasama untuk mengetahui kenapa mereka disitu dan untuk apa.. Bukan mudah berlawan dengan predator tu tapi antara mereka ada yang berjaya..

Predators
2010 ‧ Action/Sci-fi ‧ 1h 48m
A mixed bag of mercenaries and militia people find themselves on an alien planet that acts as a game preserve where they are being hunted. They must join forces to combat a merciless race of aliens.

3 comments:

  1. Predator ni yang cerita asyik ulang-ulang kadang2 kat tv3 tu ke?

    ReplyDelete
  2. Wuu mcm xpenah tgk lg cite nii..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »