Saturday, May 8, 2021

Marrybrown Gangjeong Rice Bowl

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha berjaya beli semalam masa dalam perjalanan pulang ke Kg. Gajah.. Okaylah untuk persembahan makanan.. hehehe.. Dari segi rasa pula sedap.. Portion pun banyak cumanya pedas.. Untuk orang yang suka pedas mungkin tak ada masalah tapi Sha memang tak makan pedas.. Bila makan dengan nasi memang ngamlah.. Walaupun pedas, berjaya juga habiskan.. Pedas yang buat rasa nak makan dan makan lagi.. Lepas tu memang pedih perutlah.. hahaha.. Sedap.. Encik suami Sha pun suka juga.. Berbaloi untuk dibeli..

Realiti

Gambar dekat poster..

10 comments:

  1. Tengok gambar dalam poster macam menarik tapi realiti dia not baddd.
    Uhhhhh pedasss, memang tak boleh makan kalau saya, confirm perut meragam :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedas dia tak sama pedas kita.. Kalau asingkan sos dia tu masih boleh makan Atiqah..

      Delete
  2. MB banyak keluarkan menu yang menarik sekarang. Tapi tak berpeluang untuk cuba sebab tak ada cawangan MB yang berdekatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekat tempat akak ada tapi sebab baru lagi, asyik penuh je.. Ini pun pergi yang dekat Teluk Intan masa otw balik kg.. hehehe

      Delete
  3. Sedaplah tu kan bila rasa nak makan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap kak.. Cuma saya kena asingkan sos dia.. pedas..

      Delete
  4. Menarikkk. Mmbuatkan nadyya nk try ni.hehe

    ReplyDelete
  5. Saya dah try, memang sedap! Rasa nak lagi dan lagi..suka tahap kepedasannya tuh..Hihi~

    ReplyDelete
  6. saya suka pedas. mesti suka gangjeong rice bowl ni. Tapi itulah jarang ke MarryBrown.huhu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com