Koko Krunch Maxx - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, November 9, 2018

Koko Krunch Maxx

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nestle keluarkan produk baru.. Koko Krunch Maxx.. Siapa peminat coklat, mesti tak akan lepaskan produk baru ini.. ketulan yang berinti coklat.. Sedap tau.. Tapi harganya boleh tahanlah juga.. Berbaloi dengan apa yang diberi.. Sesekali okaylah beli.. Bukan anak-anak Sha je yang suka, Sha pun suka juga..

RM10.50 (250g)

Inilah rupa dia.. Memang sedap..
Sambil mengunyah sambil baca buku.. tau-tau dah habis.. 😋

13 comments:

  1. Uih produk baru..boleh cuba ni, nampak sedap 😋

    ReplyDelete
  2. macam biskut bantal yg oren tu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..sha mula mula tengok pun terfikir biskut bantal oren tu..

      Delete
  3. Replies
    1. Bukan macam lagi cuya.. memang sedap ya amat.. hahaha

      Delete
  4. koko crunch ni ada mcm2..aritu ada yg gold..lps tu ada yg apa ntah lg...ni maxx plak

    ReplyDelete
  5. Kalau beli nie suka makan macam tu je...MN tak suka letak susu tak leh telan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun suka makan camtu je tanpa susu.. sedap..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..