Friday, November 9, 2018

Koleksi Novel November 2018 #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masa keluar ke Aeon Rawang hari tu, sempatlah Sha singgah Popular Bookstore untuk cari novel.. Ada novel yang Sha beli ini baru pertama kali Sha tengok.. Ada yang memang dah ada dalam senarai nak di beli.. Genre pun berbeza-beza.. Harga keseluruhan ialah RM149 tapi Sha bayar hanya RM130.50 sahaja.. Diskaun RM18.50 tu.. Boleh beli sebuah lagi buku.. kikiki..

Hasil tangkapan di Popular ialah:
Pelukis Jalanan oleh Teme Abdullah
Aku Bukan Anak Pontianak oleh Rosli Mohd Sah
Zombie Benar-benar Wujud oleh Muhd. Nur Iman Ramli
Pusaka oleh Ebriza Aminudin
Abell, Sekolah Kita Berhantu! oleh Nuharu Yachi
Shh... Aku Tau Rahsia Korang oleh Jekyll Gyzma
Puaka Tasik oleh Khairul Nizam Khairani
Puaka Pondok Bas oleh Zehann Ur Rakhie

9 comments:

  1. jgn jeles sha... abell n rahsia korang tu sy dah baca.... lalalaa hahaha

    ReplyDelete
  2. pelukis jalanan dah bce...skrg bru dptkn arkitek jalanan...beli preloved,murah..hehe

    ReplyDelete
  3. kak sha...pernah tunjuk gmbr library kecil akk?i mean koleksi buku..teringin nak tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah lagi.. ala.. seganlah.. nanti akak try shoot ye..

      Delete
  4. Ika kan. usha jugak yg siri hantu tu. tapi hahaha tak terbeli lg. Pelukis jalanan okay. Best. yg lain tk baca lgi jehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak baru berjaya beli pelukis jalanan.. ada lg 3 buku beliau nak dibeli..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »