Sunday, February 10, 2019

Haus Boom Sparkling Real Juice: Blackcurrant

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini Sha beli perasa Blackcurrant dan Lemonade pula.. Hari tu dah rasa Strawberry dan Lemonade.. Sha memang suka Lemonade, sedap dan memikat.. Tu yang beli lagi perisa Lemonade.. Blackcurrant tak rasa lagi kan.. Tu amik perisa ini.. Area rumah Sha ini memang jumpa tiga rasa ini je.. Tak jumpa lagi yang lain.. Sebab masih ada promosi beli 1 percuma 1, kita beli lah lagi.. Blackcurrant ini pun not bad.. Sedap.. Tapi tak sesedap Lemonade.. Hahaha.. Korang dah cuba ke? Kalau ikut 7Eleven dekat tempat Sha ini, promosi beli 1 percuma 1 ini sampai 25 Februari 2019 je.. 

Botol dia memang eksklusif.. Suka Sha..

14 comments:

  1. Cantiknya botol dia kalau collector mesti suka simpan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. cantik sangat botol dia.. tapi sha buang je.. Bahaya kat umah nie..

      Delete
  2. Boleh cuba ni..harap ada lagi la.

    ReplyDelete
  3. Dah lain design pelekatnya..lemonade x pernah rasa lg..

    ReplyDelete
  4. sumpah kalo xde kes viral tu x kenal pun jenama ni hehehe.. nak rasa gakla..!! kena cari nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tak perasan pun kes viral tu sebab FB jem.. siti cakap ini baru gigih gi cari.. hahaha..

      Delete
  5. Tak pernah cuba lagi kak sha. Tak pernah nampak pulak area rumah ika ada jual air ni. Botol nampak cantik, sayang nak buang. Hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun jumpa dekat 7Eleven.. itupun tanya dengan staf dia.. hehehe..

      Delete
  6. tak pernah cuba lagi dan tak pernah tengok jadi tau pasal air ni sebab ada baca dalam FB hari tu

    ReplyDelete
  7. air yg viral dgn Syed Saddiq ni :) ha ha ha ha...
    aida lom try.
    aida lom jumpa :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »