Wednesday, February 20, 2019

Wordless Wednesday #bookcafe

The Book Cafe, Erbil Iraq




Sumber Gambar - https://www.visiterbil.com/listings/the-book-cafe/

11 comments:

  1. fuh meriah cafe nya ngan buku2 tu

    ReplyDelete
  2. best cafe macam..blh baca buku sambil kupi2..:)

    ReplyDelete
  3. Seronok kalau dapat pergi bookcace..atau ada bookcafe sendiri...

    ReplyDelete
  4. masyaallah, sok anak besau2 nak lepak cafe mcm ni lah

    ReplyDelete
  5. suka kalau cafe bertemakan buku ni. santai2 je tmpt dia kan

    ReplyDelete
  6. Aduhhh syoknya ada cafe macam tu boleh masuk santai2 baca buku

    ReplyDelete
  7. saya penah berangan nak ada book cafe sendiri.... insya allah kalau Dia izinkan suatu hari nanti

    ReplyDelete
  8. Seronok tgk gmbar2 Ni syurga bg seorg peminat buku

    ReplyDelete
  9. kalau la wujud ni berdekatan dgn rumah aida, surely akan anta kak Nurin.
    she likes this kind of place, sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »