Tuesday, February 19, 2019

Unicornetto

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sesekali makan aiskrim dengan anak-anak.. Rasa macam makan aiskrim pelangi padle pop.. Cuma yang ini sedap sikit sebab ada macam sos strawberry di bahagian tengah dia.. Anak-anak Sha memang sukalah sebab cantik warna aiskrim dia.. hahaha.. Lepas tu dia punya kon warna pink.. Memang terujalah mereka..



14 comments:

  1. wah sha dh merasa yg unicorn ni..akak tk jmpa lg..tp aritu ank akak dh mkn sbb adik ipar beli

    ReplyDelete
  2. Kalau sini susah nak cari unicornetto. Jenuh jugak. Haha tapi ika suka makan jugak yg ni.Sedap.

    ReplyDelete
  3. it taste, not bad for me hehe

    ReplyDelete
  4. dap ice cream ni.. But choc tetap di hatiku.

    ReplyDelete
  5. Cantik nya lahai aiskrim ni. Haha

    ReplyDelete
  6. kalau dak sofia nampak ni, mau ayah dia kena pau. cantik + comel ja eskrem tu. hehe

    ReplyDelete
  7. Sampai hari ni tak dapat lagi cari...hahahaha....

    ReplyDelete
  8. Oh, Kak Sha cari juga ye aiskrim ni. Sekarang ni tengah viral.

    ReplyDelete
  9. Dah jumpa kat 7E, tapi sebab nak ramai sangat anggota di rumah, di batalkan niat bila tengok harga. haha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »