Saturday, February 9, 2019

Ovomaltine Crunchy Cream

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sarapan apa tu?? Sha sarapan roti je hari ini.. Cepat dan mudah.. Yang iya nya malas.. Hahaha.. Maafkan kemalasan diri ini.. Sesekali makan roti dengan sapuan yang mewah macam Ovomaltine ini memnag sedap.. Tapi tu lah.. Susah nak jumpa.. Setakat ini hanya ada di jual di Tesco sahaja.. Masa Sha beli ini tak sale, harganya sedikit mahal.. RM23.50.. Kalau time sale, adik Sha cakap harganya dalam belas-belas je..


percuma pisau sapuan.. comel je..

16 comments:

  1. Mama she Belinda dah habis dahh.. mmg Mahal tp sedap Kan. Mcm makan ovaltine

    ReplyDelete
  2. Mahalnya harga sampai RM 20 lebih. Nasib baik rasanya sedap.

    ReplyDelete
  3. ni brand yang dulu nama dia Ovaltine tu ke ke macam mana ? hehe.. sama naik dengan Vico dulu kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya brand yang sama.. cuma yang ini sapuan untuk roti..

      Delete
  4. Ika paling suka makan biskut ovaltine. Ish. dah la susah nak dapat. Yg jenis sapuan ni ika tak cuba lagi hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biskut tu akak cari juga.. tak berjaya lagi jumpa..

      Delete
  5. oh ada ye tak pernah tau pulak, tapi mahal harganya tu, ini kalau dapat dekat anak2 akak mesti seronoklah ni

    ReplyDelete
  6. xpenah jumpa lg.. ke sy yg xnmpk kt rak pasaraya?😆

    ReplyDelete
  7. alamak.
    aida berkenan plak sudu sapuan tu, Sha.
    aida spesis yg lebih tertarik dgn hadiah free :) ha ha ah ha ha...
    akan carik lah ni.

    ReplyDelete
  8. Kalau nak murah, dekat bigboxasia ada. Haritu dia buat sale satu kotak RM21. Lepas tu ovomaltine dorang jual RM10 je! gila murah weyh! Setiap hujung bulan dia buat clearance sale. cuba follow https://www.facebook.com/BIGboxAsia/ , 26 july 2019 ni dorang buat sale lagi sekali!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »