Saturday, February 9, 2019

Sarah dan Kerusi Ajaib oleh Amir Sabri

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku ke empat untuk bulan Februari.. Kan dah kata.. Mood macam tenggelam ke laut dalam je bulan ini.. Jadinya kita cuba baca buku kanak-kanak dulu.. Manalah tahu nanti semangat membaca datang balik.. Hehehe..

Buku ini comel dan sangat mudah dibaca.. Berwarna warni, bergambar dan penggunaan bahasa yang mudah difahami.. Cerita pasal Sarah yang suka membaca.. Dari pembacaan, Sarah mula berimaginasi.. Memang membaca itu satu amalan yang bagus.. Jomlah kita membaca seperti Sarah..

Sha baca dan selesai pada 08.02.2019..



10 comments:

  1. Wahhh comelnya buku itu! Jom membaca! :D

    ReplyDelete
  2. Cantik lukisan dia sesuai dgn buku knak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.. memang gambar tu main peranan untuk tarik kanak-kanak membaca..

      Delete
  3. yang dewasa pun suka buku colourful cemni hehe.. selalu gak jadi mangsa baca buku2 cerita kat anak2 buah =P

    ReplyDelete
  4. menarik dan comel bukunya, kadang baca buku cerita kanak2 pun seronoklah

    ReplyDelete
  5. jadilah spt rashid... eh bkn jd laa seperti sarah­čść

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »