Shoplinks.Asia

Wednesday, September 16, 2015

Snek Baby Crab Crispy

Assalamualaikum..
Jom makan..
Sudah lama sebenarnya teringin nak makan..Alhamdulillah, akhirnya jumpa juga seller yang boleh dipercayai..
Rasanya yang rangup.. krup krap..krup krap.. bila makan..
Snek ringan yang dibuat dr ketam kecil..
Makan macam tu sahaja pun sedap..
Macam makan keropok..
Rasanya manis, ada sedikit pedas dan rangup.. memang mengancam..


11 comments:

  1. Kerepek dari ketam kecil...???

    macam best ja ni... tak pernah try lagi...

    ReplyDelete
  2. Cikna pun baru mkn mggu lps mula2 cam ngeri je tp skli rasa sedap plak,huhuu....;-)

    ReplyDelete
  3. owh...guna ketam kecil...ada yg guna isi ketam yg pnjg2 tu gakkn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a zai.. guna ketam kecik.. yg isi ketam tu diorang buat kerepek kan..

      Delete
  4. first time tengok.. nampak menyelerakan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI