Snek Ikan Segera - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, September 12, 2015

Snek Ikan Segera

Assalamualaikum..
Macam bebudak la pula..
Tapikan Sha memang suka sangat makan snek nie..Snek Ikan Segera..
Rasa dia ada pedas-pedas sikit..
Kalau duduk depan tv dengan Snek Ikan Segera ini memang layan..
Kalau ikutkan, memang lah x mengenyangkan tapi dah jadi kesukaan pula.. Selalunya beli pek yang kecik-kecik.
Tapi tu lah pek kecik ada jual kat 99 speedmart je.. Kalau kat TF pek besar..

Harga : RM5.90

7 comments:

  1. Tetiba rasa rindu nak makan snek ikan tu ^-^

    ReplyDelete
  2. Tetiba rasa rindu nak makan snek ikan tu ^-^

    ReplyDelete
  3. Cikna pun suka yg ni klu nk beli pun tggu offer beli pek beso trs, hadap sowang2 je sbb yg lain xminat....;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau offer lagi best.. puas makan kan cikna..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..