Memori Lama - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, October 12, 2015

Memori Lama

Assalamualaikum...
Bila Facebook mula memaparkan memori-memori lama..
Terkenang saat-saat mula berniaga..
Memang x sangka sangat, dengan pemberian kek dari kawan adik..
Kemudian kawan adik datang ke rumah mengajar cara memasak kek..
sehinggalah skrg jualan kek merupakan pendapatan sampingan..
Walaupun x banyak tapi Alhamdulillah..

 Masa nie first time terima tempahan..
Dengan galakan dan dorongan dari Encik Suami maka masuk tahun nie dah empat tahun sah berniaga kek.. Alhamdulilla, pahit manis sume dah raser..


Memori kedua nie berkaitan dengan Nur Amani.
Siapa sangka, akhirnya saya berkahwin dan mempunyai anak..
Bila Allah kata Kun Fa Ya Kun..
Dapat je kerja, bertemu jodoh...
Alhamdulillah sekarang Amani dah 5 tahun...
Membesar dengan sihat dan x banyak ragam..

Masa nie Amani baru Setahun 3 bulan..
Kelatah dan akal dah banyak..
Bawa beraya ke rumah pelajar praktikal..
Orang duk atas kerusi, dia duk atas lantai..

9 comments:

  1. dah tenghari ni pun leleh tgk kek leleh tu haha

    ReplyDelete
  2. Kadang2 terasa bagus jugak FB ni sebab boleh compile kan memori lama..

    ReplyDelete
  3. seronok jg bila FB wat kuar balik memori2 lama ni..

    ReplyDelete
  4. Wah pandai buat kek ye...nak kena cuba ni..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah Sha, rezeki juga tu :)

    ReplyDelete
  6. smoga bisnes akak makin berkembang maju =)
    amin amin..

    best dpt tngk balik apa kita post dedulu haha.. macam2..

    ReplyDelete
  7. ekin pun terbaca memori lama masa saat dengan aboh n ma rindu sgt kat kg

    ReplyDelete
  8. moga bisnes bkembang maju yg sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..