Nasi Saye - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Sunday, October 25, 2015

Nasi Saye

Assalamualaikum..
Mohle kita food hunting.. Cari makanan lain, junpa makanan lain.. Yang penting rasa dia terangkat..

Nama je dah unik.. Nasi Saye.. Kata abang yang jual nie, asalnya dari Nasi Wok @ Nasi Umi.. Dia dah ubahsuai tu yang jadi Nasi Saye..

Rasanya memang Aweaome.. Mungkin sebab gabungan dua jenis gulai tuh kot. Tapi memang bestlah.. Puas hati makannya. Sekarang nie ada promosi RM3 sebungkus, sehingga 30 Oktober 2015. So, apa tunggu lagi, gilah cuba..

Lokasinya berhadapan dengan BHL Computer, Taman U di Tanjung Malim.


Dua jenis gulai yang digabungkan.

Inilah dia rupanya.
Nasi + gulai + ayam berempah + sambal cili + timun = Nasi Saye

8 comments:

  1. Sedapnyaaaaa. jauh nau tanjung malim hm. hihi

    ReplyDelete
  2. Masa zaman study selalu makan macam ni.. tapi, kat sini, macam tak jumpa ja.. *ka sendiri yang malas pi cari*

    ReplyDelete
  3. macam Nasi kak wook la sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Cik Ash.. dia kua Kelantan dia jadi nasi saye.. hehehe

      Delete
  4. Haha..comel ajer nama dia eh. Nasi Saye. Nasi Awak ada tak? Janji sedap kan..memang laku terus ramai yang serbu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..