Shoplinks.Asia

Sunday, October 4, 2015

Mustafa Sate Bota

Assalamualaikum..
Food Hunting.. Sate Bota yang terkenal..
Mustafa Sate Bota..
Eh. lupa lak nak cakap.. Bota tu nama tempat di negeri Perak ye..
Memang best dan terbaik..
Harga masih lagi boleh dikatakan murah dan yang paling penting, sedap.
Walaupun ramai yang beratur, tapi sistemnya cantik dan mempercepatkan pelanggan mendapat sate mereka.
Jadinya xde la tunggu lama.
Kedudukannya di tepi jalan jer.
Mudah sangat nak cari..

Ulasan Sha : Sate ayam dengan sate kambing memang recommended. Seriously sangat sedap.. Sha makan sate Kambing dia camtu je x yah cicah kuah.. Sate daging, ok la agak liat sikit. Manakala sate perutnya agak kurang masak dan rasa rempahnya terlalu kuat. Kuah kacang dia memang tiptop.. Tapi ingat ye, ulasan ini berdasarkan selera dan tekak sha. Kenalah rasa sendiri kalau nak tau sedap ke x. Tapi memang ramai orang singgah.

Harganya murah.

7 comments:

  1. bota tu nama tempat ke kak sha?? selalu jgk dengar sate bota ni..

    ReplyDelete
  2. lama tak makan sate.. sekarang punya sate, dah la kuruih, mahal pulak tu.. *demand nau*

    ReplyDelete
  3. bila baca ulasan sha tiba2 kecur airliur ni..sedap laa tu

    ReplyDelete
  4. tau kat Bota famous pusat tungtung ahaha.. kan ?
    tapi dok pernah sampai..

    ReplyDelete
  5. sate kambing or daging xsama ke hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI