Tuesday, October 2, 2018

Berusaha Untuk Menang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila kak SA tinggalkan komen dekat entry Sha di SINI, terus rasa semangat nak dapatkan hadiah dari Kak SA.. Teruja okay.. Sebab hadiahnya Novel.. Dan terharu sangat bila Kak SA bagi tahu Sha yang memang peminat novel ini..Dan pagi tadi Kak SA umumkan pemenang.. Yeah!! Sha berjaya.. Bila berjaya rasa macam nak lompat bintang tau.. Boleh tengok entry kak SA di SINI..

 
Ini komen yang kak SA tinggalkan di entry Sha..

Setakat 20.09.2018 Sha dah berjaya tinggalkan 57 komen.. Kikiki.. Nampak tak usaha dan semangat Sha tu.. Siap komen entry yang lama-lama.. Demi memenangi novel dari kak SA..

Setakat 23.09.2018, Sha berjaya tinggalkan 74 komen di blog Kak SA.. Semangat sebab Kak SA yang pelawa suh jadi pengomen tegar.. 🤭

Pada 28.09.2018 Sha dah berjaya meninggalkan 100 komen.. Gigih tak gigih demi sebuah buku.. Hahaha.. Kalau dah peminat buku, memang sanggup berusaha..

http://www.suriaamanda.com/
Yeah!! Menang.. Korang kalau nak menang, pergilah rajin-rajin tinggalkan komen dekat blog Kak Suria ini.. Hadiah diberi tiap-tiap bulan tau.. Boleh eratkan silaturrahim juga.. Klik je gambar atas ini kalau nak ke Blog Kak Suria Amanda..

27 comments:

  1. tahniah sha..mmg sesuai sgt adiah tu utk peminat novel mcm sha

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak sha. Kak sha rajin tinggalkan komen. Happy blogging kak sha. Demi buku lautan api sanggup ku redahi hehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak sha. Kak sha rajin tinggalkan komen. Happy blogging kak sha. Demi buku lautan api sanggup ku redahi hehe

    ReplyDelete
  4. Wah, tahniah kak Sha.. Bertambah-tambah rezeki akak.. hihihi hadiah akak pun saya blum pos lagi.. sori lambat pos..

    ReplyDelete
  5. tahniah kaksha! best tau komen kat entry kak SA, entry pun best best - tambah entry masak masak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq sha.. memang betul pun.. meleleh air liur je tengok entry makanan kak SA..

      Delete
  6. tahniahhhhhhh kak shaaaaa. you deserve it!

    ReplyDelete
  7. Tahniah sha.. I is jeles tau.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. gigih usaha tangga kejayaan!! tahniahhhh!!!

    ReplyDelete
  9. memang sesuai hadiah buku untuk penggemar buku macam akak ^^

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah rezeki Sha lagi.

    ReplyDelete
  11. oh ini la ye.
    share ler camne boleh komen byk gitu, sha :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »