Pengisian SKT dan LNPT Tahun 2018 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, October 11, 2018

Pengisian SKT dan LNPT Tahun 2018

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minggu ini sibuk dengan pengisian SKT dan LNPT bagi penjawat awam.. Kat tempat Sha ini kena isi SKT dulu.. Lepas dah disahkan baru hantar LNPT.. Buat dekat rumah, line internet macam siput.. Buat dekat pejabat pun sama.. Aduhai.. sedih.. Kikiki..

Untuk memudahkan pengisian SKT Sha, Sha akan catat apa sahaja kerja, Cuti, MC ataupun Kursus yang Sha buat dekat Kalender (macam gambar kat atas ni).. Jadi bila sampai tarikh pengisian SKT, Sha cuma perlu rujuk Kalender dan kira.. Mudahkan.. Tahun depan nak beli Planner yang ada bulan dan minggu.. Lagi senang nak bawa dalam handbag dan isi.. Kawan-kawan pula buat macam mana? SKT Sha hantar pada 08.10.2018 untuk disahkan PPP dan LNPT pula Sha hantar pada 10.10.2018.. Yeah!! Dah selesai..

Kawan-kawan yang berkerja dengan kerajaan, dah isi ke SKT dan LNPT?

6 comments:

  1. tak kerja kerajaan, blur jap ehehe

    ReplyDelete
  2. Kite tak buat agik sha.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. terbaek. semoga dipermudahkan dan semoga ada rezeki APC tahun depan :)

    ReplyDelete
  4. aida tak submit skt lagi thn ni.
    submit result jer.
    bercinta nak isi skt, sha.
    lemah anggota badan!

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..