Monday, June 20, 2011

Gile Kentang rrr.....

  hahahaha... sebenarnye ape yg aku nak cite nie xde kena mengena pun ngn tajuk tu.. hehehe.. sebenarnye aku nak cite pasal makanan... ape yang aku telah makan pada 15.06.2011(Rabu)... ari rabu tu aku gi Lawatan (Rombongan Opis).. so sepanjang ari tu asyik makan je.. memang mantap r... kenyang rasernye sampey ke malam...


   Memula tu aku jumpa buah Nona nie.. memang dah lame sangat2 aku nak makan buah nie.. kebetulan maser singgah kat hentian Tapah tu terjumpa.. lepas tu makan nasi lemak ngn air milo.. boleh lah nak alas pewut kan...




Sampey kat PUO, kami dijamu makan tengahari.. memang best r.. ade nasi putih, ayam masak kari, sayur campur n ikan goreng... pergh.. makan x hingat r... hehehe....




   Tempat terakhir kami ialah Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perak... kat sini kami dijamu ngn mee hoon goreng dan Kopi Kaw... serious r, aku memang x pernah raser kopi sekaw nie.. mantap doh... teraser-raser lagi nie.. hahahaha... kawan opis aku sampey sepanjang jalan dok sebut pasal kopi tu... memang melekat r...

3 comments:

  1. kalau rombongan ofis memang lumayan kan makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la MV.. Seronok berjalan dalam rombongan nie..
      Memang puas makan.. hehehe

      Delete
  2. sedapnya kak..cikyan suka mkn lauk2 simple mcm tu...lagi selera kan..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »