# keSayuAan... keSediHan... # - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, June 9, 2011

# keSayuAan... keSediHan... #

   Hari nie raser cam xbes sangat2... huhuhu... pepagi tadi bawak Amani gi spital.. wat rawatan susulan... punyalah lama menunggu, alih2 doktor cakap xde ape.. doktor pun x pasti Amani kenapa.. bole ke camtu??? tapi kalo nengokkan Amani mmg x macam owg sakit... dia aktif, sehat ceria.. nakal n lasak... mungkin die batok tu sebab cuaca sejuk ataupun die tersedak or tekak die gatal... Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik untuk anakku...
   Masuk lak opis tgh ari nie, dapat pula berita sedih... kawan opis eksiden... huhuhu... terkujut le teman... lunch je teman terus la gi nengok die... masuk nie dah dua kemalangan dalam kawasan poli... kawan teman tu cedera di siku dan buku lali.. yg paling teman riso die kate kepala die bengkak dan berdenyut2.. teman pun suruh le die gi ke bahagian kecemasan.. minta diowang wat X-Ray.. sekarang nie kena tahan kejap kat kecemasan.. deme suh die rehat n diowang nak wat check up seket... harap2 nye xde ape r... 
   Berita ketiga... walaupun xde kena mengena ngn teman sekadar jiran tapi terasa la jugak... isteri jiran meninggal tengah hari tadi... Al-Fatihah untuk arwah... memang kepergiannya sungguh meninggalkan kesan kepada warga kuarters tempat teman tgl nie... teman pun teraser la jugak.. sebab teman baru je jumpe die dua, tiga ari yang lepas.. memang sungguh x disangka.. kematian itu pasti... itu janji Allah...
  Hari ini hari yang sungguh sayu.. dengan cuaca yang seolah-olah memahami... mendung dan redup je... betol2 seperti turut bersedih....

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..