Monday, June 27, 2011

*Kemalangan yang tidak disengajakan*

   Malang sungguh nasib aku petang semalam.. maser tengah masak-masak n kemas-kemas dapur, ntah camne la pulak kepala den nie bole berlaga ngn pintu... Aduh raser cam nak pitam dibuatnye... cam hampeh je.. ade ke patut.. pintu tu punye la besar tapi boleh gak aku langgar... camne la agakne.. bile malam je, ape lagi die pun berdenyut-denyut r.. hubby suh sapu minyak tapi aku malas.. pagi tadi bangun cam dah ok je.. tetibe la pulak skrg nie die berdenyut2 kembali.. apakah yang harus aku lakukan... tolong2...... huhuhu.. tolong... (kalo suh makan ubat.. memang x r...)

3 comments:

  1. datang baca entry sha yang mula2..sama pula mcm mv...entry nya pedek dan takda gambar hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Masa nie baru nak cuba2 menulis MV..

      Delete
  2. hahahha..bila baca entry lama mesti rasa nak gelak kan kak..kalo cikyan, blog lama la..lawak gila baca..xde gambar..al maklum la kan sbb baru2 nak menulis..hihihi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »