*Kebengangan yAnG MelanDa...* - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, June 6, 2011

*Kebengangan yAnG MelanDa...*

   Tension betol r arini.. aku baru nak bersuka-suki n bersemangat giler nak wat kje... konon2 nak layan lagu r sambel wat kje.. ade lak makhluk asing nie yang sengaja nak mencabar aku... Ya Allah Ya Rahman, ampunkan lah hamba mu ini... dah terang2 aku yang pasang dulu radio... faham2 je la nie x sengaja jer die pasang gak radio die... kang aku sumpah komputer ko jadi KATAK kang baru ko tau... nyusahkan aku je.. saje jer nak cari gadoh.. nak kne pelangkong r nie... kalo ko pasang radio, ade aku pasang radio aku.??? xde kan so tolong r respect hak owg lain same.. ko ingat opis nie kaum kerabat ko punye ke?? atau ko ingat ko tu bos??? banyak hodoh ko punye muke... ko tu same je taraf ngn aku.. xyah r nak berlagak sangat... nak org hormat die tp x pernah nak blaja hormat owg di sekeliling... so disebabkan ko sengaja nak cari pasal ngn aku, aku xkan tutup radio aku nie.. lantak r ape nak jadi pun.. AKU XKAN TUTUP.. XKAN.. kalo boleh aku nak pasang lg kuat, bio ko hangin satu badan... kepada kengkawan yg laen maafkan lah aku... maaf kerana terpaksa membuatkan kome sume mendengar lagu2 yg bercampur aduk... ampunkanlah aku ye.. tapi hari nie memang aku xkan mengalah.. xkan same sekali.. pergi mamposs r same ko...

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..