Friday, June 3, 2011

Permulaan

Assalamualaikum...

hai kengkawan.. nie saja nak test... baru nak blaja2 la kan.. semoga akan setia menulis..
catatan hari ini dimulakan dengan kisah sedih.. sedih ke??? Hari ini rezeki xde, aku kehilangan duit RM50.. puas dah cari, selongkar, belek tapi tetap x jumpa.. tu la owg kata kalo dah bukan rezeki, nak wat camne... ye x.. memule tu memang xle terima duit tu hilang... tapi lepas sembang ngn hubby, Alhamdulillah... naseb hubby guna ayat baik punye.. hehehe... thanks hubby...

pastu gi kantin beli air, air tumpah.. ish2.. bertimpa2, naseb la adek kat kantin tu blanje air.. me kacih adik.. conform x beli kedai lain.. hahahaha... <Bodek baik punye>..

agak2 brape lame la berthan blog nie ye.. semoga selama-lamanya.. macam2 nak cite.. macam2 nak bubuh...

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »