Shoplinks.Asia

Friday, June 3, 2011

Permulaan

Assalamualaikum...

hai kengkawan.. nie saja nak test... baru nak blaja2 la kan.. semoga akan setia menulis..
catatan hari ini dimulakan dengan kisah sedih.. sedih ke??? Hari ini rezeki xde, aku kehilangan duit RM50.. puas dah cari, selongkar, belek tapi tetap x jumpa.. tu la owg kata kalo dah bukan rezeki, nak wat camne... ye x.. memule tu memang xle terima duit tu hilang... tapi lepas sembang ngn hubby, Alhamdulillah... naseb hubby guna ayat baik punye.. hehehe... thanks hubby...

pastu gi kantin beli air, air tumpah.. ish2.. bertimpa2, naseb la adek kat kantin tu blanje air.. me kacih adik.. conform x beli kedai lain.. hahahaha... <Bodek baik punye>..

agak2 brape lame la berthan blog nie ye.. semoga selama-lamanya.. macam2 nak cite.. macam2 nak bubuh...

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI