Coklat dan Aku - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, June 3, 2011

Coklat dan Aku

Seronok sgt arini.. hehehe.. ade owg blanje coklat... makanan kesukaanku, hubby n amani jugak... me kacih cik aini... dari aku kecik smpey lah aku da kawin, coklat adalah satu2nya makanan yg aku mmg xle nak tolak.. maser ngandungkan amani dulupun aku kuat makan coklat.. terutama sekali Cadbury.. dalam beg tgn mesti ade.. kalo jalan mane2 pun hubby mesti prepare coklat takot aku lapa..
Coklat yg Cik Aini bg nie da lame x makan.. best sgt r dapat coklat nie, tambah2 lak tgh cedih2 nie kan.. lagi r syok.. kat bawah nie gmbrnye.. memang terbaik..





No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..