Shoplinks.Asia

Monday, August 3, 2015

Pokok Mangga Epal

Tarikh : 27.06.2015
Masa : 7.48pagi

Assalamualaikum...
Mai nak cite pasal Pokok Mangga Epal ini..
Pokok Mangga Epal ini dah tanam lama, tapi x ingat tarikh sebenar.. Rasa-rasanya dalam ujung tahun 2014 ataupun awal tahun 2015..Kalau x kerana pokok nie pernah dicantas oleh orang yang mesin rumput Pokok Mangga Epal ini dah tinggi dah..Sadis betol peristiwa tuh..

Baja Penggalak Daun
Bubuh pada Pokok Mangga Epal : 28.07.2015 (7.50pagi)

Baja ini Encik Suami yang bagi.. Itupun sebab selalu ngadu ngan dia cakap Pokok Mangga Epal ini x besar-besarpun lepas peristiwa dicantas.. Kata Encik Suami, baja ini akan menggalakkan lagi daun-daun untuk tumbuh.. Semoga Pokok Mangga Epal saya ini akan semakin sihat dan besar..

10 comments:

  1. wahhh.. fav ni :)
    dulu ade pokok ni kat blkg rumah jiran tanam, tp skrg dah kene tebang sbb buat pembinaan *sobs*

    ReplyDelete
  2. tak sabar nk tgk progressnya:)

    ReplyDelete
  3. saya pun suka menanam .... malas nk tanam pokok kekal cam ni .. sbb dok menumpang tanah kerajaan .....
    klu dah ade hasil nanti sedap tu mencicah kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eima, sha pun duk kuarters kajaan..pokok nie tanam depan library..

      Delete
  4. Sedap mangga epal ni..tak sabar jugak nak tunggu

    ReplyDelete
  5. Mangga epa mmg sdp. Baisakan sis bila tukang mesin rumput cantas poko kita. Huhu sadis.

    ReplyDelete
  6. Assalam sha,
    waaaaa
    sonoknya bercucuk tanam :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI