Sunday, November 8, 2020

Shopee | Foldable High Capacity Stainless Steel Tripod Clothes Drying Hanger

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sekarang ini tempat Sha dah mula musim hujan.. Boleh dikatakan hari-hari hujan turun.. sama ada sebelah pagi, petang atau malam berselang seli.. Disebabkan itu Sha beli tripod ini.. Untuk memudahkan kerja-kerja mengeringkan baju.. Kalau tak memang kena bawa ke dobilah untuk dikeringkan.. Tak berapa nak rajin la pula menunggu dekat dobi dalam keadaan pandemik macam ni kan.. Jadinya, alternatif lain ialah beli tripod ini.. Basuh dan sidai dalam rumah.. Bila tak nak guna, lipat dan simpan..

Ringan je.. Harganya RM75.00
Penghantaran dia cepat.. Beli 03.11.2020 dan 04.11.2020 dah sampai.. Siap ada sticker fragile di tampal pada kotak.. Bagus juga seller ini..

Cara untuk menggunakannya..

Inilah rupa dia bila tak digunakan.. Tak makan ruang untuk penyimpanan.. Boleh selit tepi almari je..

Kakinya bila dibuka.. kan macam tripod tu.. hehehe..

Ada empat batang untuk menyangkut baju.. Klip yang putih tu diberi percuma, ada 10 semuanya.. Batang yang tak ada klip tu boleh ditarik lagi untuk jadi lebih panjang di kedua-dua bahagian..

Kukuhkan.. 

7 comments:

  1. wahhh bagusni 😍😍 jimat space pulak kan

    ReplyDelete
  2. senang mcm ni kan, sidai jer kain dlm rumah bawah kipas ...rumah atie pun mcm ni jgkkk

    ReplyDelete
  3. skarang kl pn uan slalu...sejukkkk...ada tripod gtu senang nk angkat...nasibaik ringan ye

    ReplyDelete
  4. Banyak jugak baju yang kaksha sidai tapi batang tripod tu steady je tampung semua berat. Nice lah!

    ReplyDelete
  5. wah. memang tahan tu. byk gak baju yg disidai.
    cuma, kat luar rumah aida x sesuai ni, sha.
    sebab kucing suka lepak bawah ampai. hu hu hu hu :(
    kalau dlm rumah, sesuai. musim hujan memang perfect la kan.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »