Saturday, November 21, 2020

Komik. | Diari Conteng Jimi: Misi Basikal Mimi oleh Fadhli Hamdan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Diari yang comel dari penulis.. Memang seronok membacanya sebab bukan semata-mata tulisan tapi terdapat juga contengan comel dari penulis.. Misi Jimi dalam mencari duit bagi menggantikan semula basikal Mimi yang dihilangkan Jimi.. Rupanya bukan mudah nak mencari duit.. Mujurlah Jimi mempunyai bakat kreatif, dari situ Jimi mula menghasilkan produk dan dijual oleh kawan-kawan Jimi.. 

Sha baca dan selesai pada 18.11.2020..

Sha pinjam dari Perpustakaan Negara Malaysia..
Published July 3rd 2015 by PTS Publishing House Sdn. Bhd.

5 comments:

  1. comelnya , saya kalau nak baca pun tgok cover dulu

    ReplyDelete
  2. Menarik cerita komik ni. Sesuai untuk dibaca kanak-kanak juga kan.

    ReplyDelete
  3. pandainya jimi... gunakan bakat utk dapat kan duit, tak meminta atau mencuri

    ReplyDelete
  4. Comel cover buku dia. Nice lah. Suka tengok :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »