Monday, November 2, 2020

Shoppe | Shopping Mini Tisu Basah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Gaji masuk je terus tambah stok tisu basah jenis peket kecil ini.. Senang anak-anak nak bawa ke sekolah dan Sha bubuh dalam beg tangan.. Selain tisu basah sempatlah juga membeli Facial mask dan mini perfume untuk dijadikan hadiah kepada kawan-kawan yang akan bertukar buku dengan Sha nanti.. Sabar tau.. Nanti Sha up entry pasal pertukaran buku tu.. Tengah kemas rak buku lagi ini..

Siap bubuh Fragile dekat kotak ini.. Bagus seller ini..

Balut dengan plastik bubble ini lagi..

Inilah dia tisu basah saiz mini..
1 pek tu ada 20pcs dan harganya RM7.29
Memang berbaloi-baloilah pembelian ini pada Sha.. 1pc harganya lebih kurang 36 sen je.. Berbaloikan?

Lepastu ternampak Facial mask yang comel ini, Sha pun belilah 15 pcs..

Ini pula mini perfume.. Yang milk tu comel kan? hehehe..

9 comments:

  1. mcm2 sha borong..cute la facial mask tu

    ReplyDelete
  2. menarik nyer, Sha.
    mudah ekk utk anak2 bwk ke sekolah.
    tq for sharing.
    mula la gatal tgn nak merayap kat shopee ni, mencari :)

    ReplyDelete
  3. comel packaging perfume tu! tak macam packaging perfume pulak tengok hahah

    ReplyDelete
  4. facial mask ..byknynaa.. murah sngt ka ? aduh nak belek shoppee la mcm ni

    ReplyDelete
  5. Kenapa comel-comel barangnya? Geram pula akak tengok!

    ReplyDelete
  6. akak.. mini perfume tu kedai apa ya ?

    ReplyDelete
  7. kalau ada ni memang rasa selamat.. sebab kita pegang mcm2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »