Friday, November 6, 2020

ebook | The Zee Brothers : Zombie Exterminators (Standard Edition): Curse of the Zombie Omelet! by Grivante

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tengok cover dengan tajuk cam seram kan.. seramlah juga sebab ada zombie tapi perjalanan cerita dia agak kelakar.. Kisah 2 beradik yang berkerja sebagai penghapus zombie.. Bila ada masalah zombie, 2 beradik ini akan dipanggil.. Satu hari mereka dapat panggilan telefon dari seorang lelaki mengatakan yang rumahnya ada masalah zombie namun tak sempat 2 beradik ini menyuruh lelaki tu ambil langkah keselamatan, lelaki tu telah diserang.. Rupanya pihak kontraktor yang membangunkan kawasan perumahan tu telah mengganggu perkuburan orang asli dan menyebabkan mereka bangkit sebagai zombie dan menyerang penduduk di kawasan itu.. Yang kelakarnya zombie tu sebut omelet.. hahaha..

Sha baca dan selesai pada 03.11.2020..

Sha baca menggunakan aplikasi eSentral.. ebook ini boleh dibaca secara percuma..
 Published June 2017 by Grivante Press (first published September 25th 2015)

3 comments:

  1. Best juga sekali sekali baca cerita macam ni kan hehe

    ReplyDelete
  2. aduh, nak buat perumahan pun..tgk la kawasan dulu :(

    ReplyDelete
  3. omelet hahahaa..
    mcm menarik jln citer dia..sha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »