Thursday, November 5, 2020

ebook | Budak Ipoh Selipar Putus oleh Syameen Khalili

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mereka berkenalan kerana selipar Bibi yang putus.. Namun menjadi cabaran buat Rahizal unyuk mendekati Bibi bila perkenalan awal mereka, Rahizal terlambar memberitahu yang dia orang Ipoh.. Jenuh juga Rahizal nak memikat hati Bibi.. Disangkakan Bibi si Rahizal hanya mengusik.. Payah juga bila sorang kuag mengusik dan yang sorang lagi kuat sentap.. Namun jodoh tak siapa boleh nafikan.. Serta usaha yang tak mengalah dari Rahizal membuahkan hasil positif namun sikap negetif Bibi agak sukar dikikis..

Sha baca dan selesai pada 02.11.2020..

ebook ini hadiah dari Kak Farah.. Sha baca menggunakan aplikasi eSentral..
Published 2020 by Siti Syameen Md Khalili

3 comments:

  1. klu kuat mengusik dan kuat sentap ni, susah nak duduk sekali

    ReplyDelete
  2. Senang jer dia buh tajuk buku dia kan. Hehe

    ReplyDelete
  3. Banyak tajuk cerita yang menarik. Tak macam buku cerita dulu2.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »