Saturday, November 14, 2020

Filem China | Guardians of the Tomb (2018)

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem ini dibuat bersama produksi Australia.. 90% bahasa Inggeris.. Okaylah filemnya..
Jia mengembara ke padang pasir untuk mencari adiknya Luke yang hilang semasa membuat penemuan mayat yang dah jadi mumia.. Tanpa mereka sedari mereka telah melepaskan labah-labah karnivor yang sangat ganas dan kejam.. Labah-labah ini menjaga makam yang dibina pada 2000 tahun yang lalu.. Memang seram gilalah tengok labah-labah ni buru manusia untuk dijadikan makanan.. Bijak gila kot labah-labahnya.. Kalau korang geli atau fobia dengan labah-labah baiklah jangan tengok.. Boleh menimbulkan rasa tidak selesa okay..

Movie: Guardians of the Tomb
Also Known As: Mi Chao, Nest, 7 Guardians of the Tomb, Mei Chao
Genres: Suspense, Adventure/Action, Horror, Sci-Fi
Country: China
Language: English
Release Date: Jan 19, 2018
Duration: 1 hr. 30 min.
Director: Kimble Rendall
Producers: Li Bingbing, Gary Hamilton, Ying Ye, Mark Lazarus, Shuo Deng
A team of scientists who lose a colleague in an ancient labyrinth while trying to make the discovery of a century. The group must battle their way through a swarm of deadly, man-eating funnel web spiders and discover the secret behind the insects’ power and intelligence. (A co-production with Australia.)


6 comments:

  1. cerita join venture ni selalunya best

    ReplyDelete
  2. labah - labah dia yg jenis masuk dlm kulit mcm cerita the mummy tu tak?

    ReplyDelete
  3. Macam menarik.. boleh layan nanti ni

    ReplyDelete
  4. Done masuk senarai tontonan. Thanks, Sha 😊

    ReplyDelete
  5. seram gak citer mcm ni..bikin jantung jd copot2..

    ReplyDelete
  6. best kalau layan ni.. suka tgk adventure movie

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »