Saturday, November 7, 2020

Novel | Nurul Naim: Operasi Rahsia oleh Norhayati Berahim

 Assalamualaikum..
Hye semua..

Kisah penyiasatan oleh 4 orang remaja.. Sepasang kembar bernama Naim dan Nurul telah pulang ke kampung atuk dan nenek mereka di Tapah.. Semasa bercuti, Naim, Nurul, Uzair dan Apai telah meberjaya membantu pihak polis menyelesaikan kes cetak rompak, kematian Kumar dan juga mister pulau berhantu.. Semuanya kerana mereka ternampak beberapa bot yang membawa kotak-kotak ke Gua Senyum.. Kisah penyiasatan yang menarik..

Sha baca dan selesai pada 05.11.2020..

Sha pinjam buku pperpustakaan..
Published 2002 by Creative Enterprise Sdn Bhd

7 comments:

  1. Dulu rajin baca novel tulisan Norhayati Berahim, tapi bukan kisah penyiasatan.

    ReplyDelete
  2. masa kecik2 dulu memang fav la genre macam ni hehe

    ReplyDelete
  3. Zaman belajar dulu rajin baca novel. Novel dari Norhayati Berahim ni salah satu penulis favorite. Tapi mostly novel kisah2 cinta je la

    ReplyDelete
  4. lama tak tengok buku macam ni 😍 rindu zaman sekolah dulu haha

    ReplyDelete
  5. LH pernah baca novel Nurul Naim ni. Tapi rasanya bukan yang ni. Yang siri lain kot. Sebab dalam siri tu kembar ni aje yang siasat dua orang. Dah lama sangat baca masa zaman sekolah dulu

    ReplyDelete
  6. waaa twins selesaikan.. bestnyaaa.... atie rasa mcm pernah baca dulu tapi dah lupa

    ReplyDelete
  7. menarik sha..shida suka baca yg berkisahkan mcm buku sha baca ni..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »