#1 Rewards For Myself - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, August 25, 2015

#1 Rewards For Myself

Assalamualaikum..
Sesekali kita mestilah menghargai diri kita dengan memberi rewards untuk diri sendiri..
Biasanya rewards untuk Sha adalah aiskrim jenama Magnum perisa Almond..
Aiskrim nie memang feveret.. Biasanya kalau stress pun Sha akan makan aiskrim nie..



Selain dari aiskrim, Sha juga suka makan coklat. Sha sangat suka coklat gelap sebab rasa coklat yang mewah..Coklat dan Badam atau apa jenis kekacang juga menjadi kegemaran sha.. Stress or geram je mseti nak makan coklat.. Happy pun nak makan coklat..

Dark coklat by Beryl's

8 comments:

  1. singgah petang...
    yumyum..sedapnyer....

    ReplyDelete
  2. sekali sekala layan magnum ni mmg syiokkkkkkkk
    heaven kan hehehe

    ReplyDelete
  3. sekali je husna pnah makan magnum.. skali hsna mkn apa flavour ntah rasa x sedap terus tak pernah beli dah yg lain.. hahaha.. beli yg murah je jenama topten tu..

    ReplyDelete
  4. mak aih,meleleh air liur tengok aiskrim tu.dahlah tengah lapar nih.;)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..