Aktiviti Cuti Sekolah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, June 15, 2015

Aktiviti Cuti Sekolah

Assalamualaikum..
Berakhir sudah cuti sekolah selama 2 minggu..
Hari ini anak-anak kembali ke sekolah..
Seronok bila cuti sekolah.. Rehat minda dan bermain..
Pada kanak2 yg bersekolah, cuti sekolah adalah waktu yg dinanti-nantikan..tp tidak pada Amani..
Cuti sekolah x best sb2 x belajar dan ada abg2 besar transit di sekolahnya..
Tapi dia tetap suka dan gembira bila di bawa berjalan..Seronok seorg kanak2..
Sha bwk dkt2 je..Kebetulan dpt panggilan interview, so bwk lah anak2 jenjalan..dua dlm satu..
Bawa mereka ke pasar malam (Jarang bawak anak gi Pasar Malam) cari baju Puteri.. Dah lama Amani nakkan baju Puteri nie.. Jadi bila jumpa belikanlah sorang sepasang..
Selebihnya mereka di rumah sahaja.. Bermain dan bergaduh.. hehehe..

Makan aiskrim di Cameron Highlands

Minum milo dulu utk tenaga..

Mengkreatifkan minda..

Mari kita susun-susun..

4 comments:

  1. Assalam sha,
    kekadang tu xtvt simpple ja pun dah buat anak2 gembira kan3

    ReplyDelete
  2. Wasalam ShA... Tulah, aktiviti simple je janji kita ada dgn mereka kan..

    ReplyDelete
  3. bagusnye anak2 nak duduk dlm car seat..hehe

    ReplyDelete
  4. senang bawak anak2 yg nak duduk dlm car seat ...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..