Minuman Detox - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, June 16, 2015

Minuman Detox

Assalamualaikum...
Semenjak dua menjak nie..
Saya rajin cuba air detox..
Berikut antara resepi yang saya buat..

Detox 2
1. 2 gelas air masak
2. 3 hirisan lemon
3. 4 hirisan timun
4. Beberapa ketul ais
5. 5 titisan CMD
Campurkan dalam satu bekas. Pastikan air sentiasa sejuk.

Detox 750
1. 750ml air
2. 9 hirisan lemon
3. 9 hirisan timun
4. 1 inci halia dihiris
5. 5 helai daun pudina
6. 5 titisan CMD
Masukkan kesemua bahan dalam botol dan biar semalam dalam peti ais


Detox with Lemon (yang nie belum buat lagi - lemon juice nya xde)
Minuman nie boleh diamalkan pada waktu pagi selepas bangun tidur..
Hanya perlukan 2 sudu kecil lemon, 5 titis CMD dan segelas air.
Campurkan dan minum. Buat sejurus bangun tidur.

6 comments:

  1. rajinnya berdetox
    saya belum cuba pun lagi =)

    ReplyDelete
  2. Assalam shahida,
    he3
    ritu iols ada gak terjebak dengan detox
    semangat kenkonon
    ater sekejap sajork
    dasar pemalaih he3

    ReplyDelete
  3. Dah lame tak buat.. rasa nak buat balik pulak =)

    ReplyDelete
  4. menarik ..kesan terhadap kite ape ek

    ReplyDelete
  5. Yana Yani - Rajin la jugak..inipun sbb berat da naik sgt..
    Sha - Wasalam..inipun xtau la sampai bila rajinnya..hehe..
    Mish Syura - jomlah berdetox balik..
    Eima - kalau yg ni lebih pada nk kurus dan ilangkan buncit..detox nie ada macam2..nanti kalau rajin sha sharekan lg resepi yg lain..

    ReplyDelete
  6. Yana Yani - Rajin la jugak..inipun sbb berat da naik sgt..
    Sha - Wasalam..inipun xtau la sampai bila rajinnya..hehe..
    Mish Syura - jomlah berdetox balik..
    Eima - kalau yg ni lebih pada nk kurus dan ilangkan buncit..detox nie ada macam2..nanti kalau rajin sha sharekan lg resepi yg lain..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..