Tuesday, July 16, 2019

Persiapan Sekolah 2019

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha buat awal persiapan tahun ini.. Sebab nak tempah jadinya kenalah beli kainnya awal.. Sha beli dekat Shopee je.. beli sikit-sikit, tak adalah terasa sangat.. Semeter RM10.. Tapi sebab ada shopee coins, dapatlah murah sikit.. Sha beli pada 11.07.2019 dan kain sampai pada 13.07.2019..

Beli kain Biru dulu (8 meter bidang 45")

Kain menepati kehendak Sha.. Lembut dan material jatuh terletak.. Senang nak gosok.. Bolehlah beli kain hijau pula lepas ini..

19 comments:

  1. Awalnya Kak Sha buat persiapan sekolah. Tapi bagus juga kalau beli awal. Sebab kalau nak tempah kan ambil masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena beli awal.. Tak adalah terasa sangat duit keluar.. hehehe

      Delete
  2. Bagus sha. Tiap2 tahun siapkan persiapan awal2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena buat awal, kalau tak nanti ada je yang lupa.. hehehe

      Delete
  3. Wahh.. Bagusnya dah buat persiapan awal. Nanti tak adalah rasa nak beli semua pada suatu masa kan. Tak pernah lagi membeli di shopee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha memang rajin beli dekat Shopee.. Macam-macam ada.. hehehe

      Delete
  4. Wow. Kat Shopee pun ada jual kain sekolah ni yee. Bagus betul. Kalau tak ada masa beli kat Shopee jeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam-macam ada kat Shopee ini Rai.. hehehe

      Delete
  5. betul tu..beli sikit2 memang nda terasa
    okay tu beli awal

    ReplyDelete
  6. baik buat persiapan awal. kalau tak bajet hujung tahun mmg lari kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Anies.. bila ujung tahun baru nak siapkan, memang terasa sesangat..

      Delete
  7. Bagus buat persiapan awalkan....tak terasa sangat duit keluar sekaligus.

    ReplyDelete
  8. Wahhhh dah boleh beli kain dekat shopee. Nak try jugak la belikan untuk adik

    ReplyDelete
  9. Bagus Sha..plan awal2 xde la kelam.kabut

    ReplyDelete
  10. wah... awal nyer :)
    terbaik ni. tak kelam kabut nanti akhir thn.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »