Koleksi Pinjaman Buku di PNM e-Reader - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, July 16, 2018

Koleksi Pinjaman Buku di PNM e-Reader

Assalamualaikum..
Hye semua..

Agak-agak bosan baca buku fizikal, sha beralih pada PNM e-Reader.. Walaupun kepuasan membaca tu tak maksimum macam pegang sebuah buku, namun Sha tetap membaca.. sekarang ini momentum membaca macam perlahan sangat.. Ini tengah cari momentum balik ini sebenarnya.. Itu yang cuba belek-belek PNM e-Reader.. Kotlah ada novel atau buku yang menarikkan.. Sha pinjam buku-buku dibawah ini..

Ada novel yang dialih bahasa, ada novel sains dan ada novel islamik..
Saya, Sherlock & Lupin (Babak Terakhir Opera) oleh Irene Adler
Diari Mat Despatch: Naluri Ayah oleh Bahruddin Bekri
Frankenstein - Edisi Bahasa Melayu oleh Dali Fazuri
Jihad Mardina oleh Fida Rohani
Opera Angkasa oleh Nazri M. Annuar
SASAR oleh Syaihan Syafiq

19 comments:

  1. sha asyik terlepas je bila nak pinjam pastu terus giveup haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala.. Janganlah give up.. Boleh cuba lagi.. Akak pun ada je terlepas.. Tak perasan email kan.. kikiki..

      Delete
  2. Banyaknyaa pinjam buku tu. Heheh. Nani sekarang tak sempat nak membaca, banyak sangat kerja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun bulan ini sibuk sikit.. Try je pinjam.. Baca sikit-sikit..

      Delete
  3. terbaek.. bnyk buku2 menarik :)

    ReplyDelete
  4. cover buku-buku pun nampak menarik

    ReplyDelete
  5. Akak belum pernah pinjam lagi setakat ni. Konon nak target habiskan baca koleksi ebook dalam ipad dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe kak.. Nanti bila-bila bolehlah cuba..

      Delete
  6. Saya pun baru balik dari pustaka pinjam buku, kalau sempat..baru boleh baca. Tggu baby tido dulu..

    ReplyDelete
  7. Sha dan buku berpisah tiada, bagus juga ada e-reader macam ni kan, tapi tu lah pada seorang yang agak konservatif macam kak ana lebih suka miliki koleksi buku sendiri :)

    ReplyDelete
  8. Tak lah merundum mana mood tu. Kalau ana memang teruk sgt. Satu buku x terpegang lagi ni.

    ReplyDelete
  9. frankeistein dengan sasar tu macam menarik je

    ReplyDelete
  10. dulu pakai pnm e-reader ni ok juga tapi sekarang banyak pula problem. itu yg malas nk buka apps ni sekarang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..