Koleksi Buku Julai 2018 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, July 21, 2018

Koleksi Buku Julai 2018

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang tak pernah lagi terlepas untuk beli buku-buku yang penulis ini terbitkan.. Kali ini buku yang Sha beli adalah koleksi cerpen seram bertajuk Seriau yang mana beliau bertindak sebagai penulis dan juga penyelenggara dan novel yang beliau tolong jualkan bertajuk Awek Bermata Bundar..

Kombo yang ditawarkan memang sangat-sangat berbaloi pada Sha.. Dua buah novel ini Sha beli dengan harga RM58 termasuk postage tau..

Inilah dua buku tu.. Selamat sampai ke tangan Sha pada 20.07.2018..
Seriau tu tebal tau.. Setakat ini memang Sha puas hatilah beli novel beliau.. Berbaloi dengan duit yang Sha keluarkan.. Korang kalau nak beli bolehlah mesej beliau di Facebook Tajul Zulkarnain II..

8 comments:

  1. cantik cover Awek Mata Bundar, igatkan kisah cinta tapi baca review rupanya novel seram.

    ReplyDelete
  2. rajin nya beli buku.. saya dkt rumah ni mcm tak terbaca lagi..


    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  3. Jarang tengok buku seram tebal macamtu. Selamat membaca kaksha :D

    ReplyDelete
  4. bagus rajin membaca buku...selamat membaca ye kak.

    ReplyDelete
  5. Seriau tu tebalnyaa 😵😵😵😵 nanti Jangan lupa buat review

    ReplyDelete
  6. rm58 2 buku free postage mmg sgt2 berbaloi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..