Sunday, July 8, 2018

Maggi - Soto Ayam

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Maggi keluar perisa baru.. Soto Ayam.. Sha bukan duta Maggi ye.. Saja nak share dengan korang.. Terjumpa masa beli barang rumah.. Amiklah sebungkus untuk dicuba.. Sebungkus ini makan bulan baru habis.. Sesekali makan..

Maggi Soto Ayam

Review Sha - Sedap.. Akan lebih sedap kalau tambah ayam.. Memang terasa kuah tu seperti Soto sebenar.. 

23 comments:

  1. Wow, tak pernah jumpa maggi soto ni. Macam nak try beli jugakla..peminat soto di sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maggi baru nie.. Sha pun kebetulan terjumpa..

      Delete
  2. oh noo..tersilap buka entry ni tetiba rasa nak makan maggi pula..hihi

    ReplyDelete
  3. tak beli lagi perisa soto ayam ni..macam sedap tu.

    ReplyDelete
  4. suka soto mee segera brand sajimie...sedap..

    ReplyDelete
  5. aik , baru keluar ke ? nak kna terjah pasaraya nak beli maggie soto

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru rasa CCL.. Sha baru first time tengok.. Tu yg beli..

      Delete
  6. Tak pernah beli lagi maggi perisa soto ayam ni.biasa mkn maggi kari je.

    ReplyDelete
  7. Tak pernah jumpa lagi setakat ni. Ke akak yang tak perasan,...

    ReplyDelete
  8. oh ada maggi soto..tkde ternmpk lg kt supermarket

    ReplyDelete
  9. maggi ni kalau aida beli, mesti beli kari.
    tak pernah or jarang sgt beli perisa ayam.
    da kuar soto ayam plak? wah wah wah...

    ReplyDelete
  10. tak tahu pulak ada perisa soto ayam, terliur pulak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »