Friday, July 27, 2018

Encik Montel Paling Sweet oleh Aini Effariza

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tertarik untuk baca novel ini sebab tajuknya.. Encik Montel Paling Sweet.. Memang pasal Danial yang montel tapi ketika zaman persekolahan dan remaja je.. Kemudiannya Danial yang berkerja dah pun kurus cuma masih mencintai orang yang sama iaitu Kamelia.. Cinta Danial pada Kamelia bukan cinta biasa.. Tapi cinta yang setulus hati sehingga sanggup memberikan separuh hatinya kepada Kamelia yang mengidap penyakit Sirosis.. Berjayakah Danial menggapai impiannya untuk memiliki Kamelia??

Sha baca dan selesai pada 27.07.2018..

14 comments:

  1. harapnya kamelia kenal la encik montel sweet tu :P

    ReplyDelete
  2. a'ah la. comel tajuk nyer.
    bcoz of the word 'montel' kot kan :)

    ReplyDelete
  3. baca novel sambil makan rojak buah ke tu

    ReplyDelete
  4. kalau buat drama mesti best ni haha

    ReplyDelete
  5. Lama tak terjebak dengan novel genre sebegini hahah bizai sangat layan Mr.STPM tu T^T
    .
    Nice review kak Shaaa :D

    ReplyDelete
  6. baca novel sambil makn colek... sedap la sha...

    ReplyDelete
  7. baca review tapi mata nampak rojak tu je..hihi

    ReplyDelete
  8. lg sedap tengok rojak buah tu..haha

    ReplyDelete
  9. rojak buah tu yg sedap nampaknya.. hehe

    ReplyDelete
  10. Haha kalau dia montel smpai kebesar msti lagi syiok hehe. Baru cinta sejati eh. Tiber
    ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2018/07/book-haul-julai.html

    ReplyDelete
  11. alaaa ingatkan kekal montel.. biar kekal montel tengok orang nak ke x ehehe =P

    ReplyDelete
  12. Comelnya tajuk! Aduhai, temptingnya rojak tu!

    ReplyDelete
  13. sy membayangkan dia montel mcm jiran sy dulu😆😆

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »