Mental oleh Tajul Zulkarnain - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, July 9, 2018

Mental oleh Tajul Zulkarnain

Assalamualaikum.. 
Hye semua..

Buku ke empat untuk minggu pertama Bulan Julai.. Perlahan ya amat.. Kikiki..

Sha berjaya baca buku ini dalam masa dua jam sahaja.. Buku yang sangat menarik dan psiko gila.. Penylis berjaya memainkan perasaan Sha sebagai pembaca dan mengelirukan emosi Sha.. Bayangkan ya bila penulis menjadikan watak utamanya seorang pembunuh kejam yang menghukum keyboard worrior dan pemfitnah dengan hukuman yang sadia dan menyakitkan.. Dalam masa yang sama penulis menimbulkan rasa bersalah di hati pembunuh dan rasa kesian kepada mangsa.. Memang psiko betul penulis ini.. Penamatnya juga mampu membuatkan Sha sebagai pembaca merasa geram dan tak sangka.. Penamat yang di luar jangkaan.. Namun tindakan pembunuh itu tak mustahil terjadi kepada manusia yang merasakan dirinya dianiaya..

Sha baca dan selesai pada 08.07.2018..

Sekarang ini tema buku Sha ialah baca dan makan.. Jadinya, jomlah baca dan makan juga.. Jemput jamu mata.. 

12 comments:

  1. Replies
    1. Peneman di kala mata makan.. Mulut harus mengunyah.. :)

      Delete
  2. terima kasih.

    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/top-komentor-sepanjang-zaman.html

    ReplyDelete
  3. Seronok baca citer ada twist yang kita tak dapat predict. Nak carilah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak boleh beli dengan penulis kalau berminat.. Contact kat FB beliau - Tajul Zulkarnain II

      Delete
  4. mcm boleh diadaptasi ke filem je buku ni

    ReplyDelete
  5. kalau buat filem mesti seronok kan?

    ReplyDelete
  6. fuhhh betul suka tu sampai 2 jam je ambil masa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..