Isteriku Naik Hantu oleh Syikin Zainal - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, July 31, 2018

Isteriku Naik Hantu oleh Syikin Zainal

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel ini cukup rencahnya walaupun bertemakan cinta namun penulis berjaya menyelitkan hubangan kekeluargaan dan konflik sampingan yang mewarnai novel ini..
Kisah Qarina yang mencintai Iqram sepenuh hati sejak zaman sekolah namun dikhianati dengan kawan baik sendiri.. Kecewa hingga menutup pintu hati.. Sehinggalah muncul Fareez yang gila-gila dan suka menyakat.. Tunggang terbalik hidup Qarina dibuatnya.. Beza umur antara Qarina (30 thn) dan Fareez (26 thn), tidak menghalang mereka untuk berkahwin.. Betullah bila cinta tu datang selepas akad dilafazkan, lebih manis dan melekat terus ke hati..
Konflik timbul antara mereka bila Iqram tak boleh terima perkahwinan Qarina dan Nelly yang memerangkap Fareez.. Dengan perangai poyo Fareez yang menyakitkan hati, buat Qarina berjauh hati dan mengambil keputusan yang kononnya membahagiakan semua pihak.. Berjayakah perkahwinan mereka diselamatkan?.. Kenalah baca, ye tak..

Sha baca pada 27.07.2018 dab selesai pada 28.07.2018..

6 comments:

  1. wahhhh jarang baca watak heroin lagi berusia dari watak hero

    ReplyDelete
  2. sat lagi mesti novel ni akan dijadikan drama...kisahnya yang penuh konflik

    ReplyDelete
  3. x lama lagi jadi drama eheh jgn memain isteri naik antuu =P

    ReplyDelete
  4. tengok tajuk pun dah teruja nak baca. Nak pergi cari dekat kedai buku lah

    ReplyDelete
  5. Baca review Sha buat hati tergaru-garu nak baca 😊

    ReplyDelete
  6. kalu cover bulu gmbr hantu lg boom kot😆

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..