Wednesday, July 18, 2018

Melayu | Suri Ram (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha ini bukanlah berani sangat.. Tapi drama ini macam menarik lah pula.. Kisah pasal Suri yang boleh melihat makhluk halus.. Suri ini tak berapa suka bergaul dengan masyarakat namun tak menolak bila diminta membantu orang kampung yang dalam kesusahan.. Suri ini memang nampak misteri je bila tak nak bergaul dengan orang kampung dan suka menyendiri tapi baik hati.. Selalu ditemani Akhbar pemuda bisu.. Setiap episod hanya 25 minit je.. Hantu pun berbeza dalam setiap episod.. Setakat ini baru tengok 7 episod.. Suri masih lagi mencari diri dia..

Drama ini ditayangkan di Astro Prima/Astro Maya HD..

6 comments:

  1. drama ni! ha dok tggu la kisahnya..tp xdpt tgk sbb da blik keje..kat uma je ade astro..cuti nnti nk pulun tgk

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tau pulak ada drama ni dkt astro :)

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  3. aida baru tgk 1 episod.
    aida tak minat sgt citer gini.
    takotlah!

    ReplyDelete
  4. kat astro memang banyak cite seram lagi2 tengah malam

    ReplyDelete
  5. cantiknya suri ni! Tapi tak berani nak tengok :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »