Drama Suri Ram (2018) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, July 18, 2018

Drama Suri Ram (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha ini bukanlah berani sangat.. Tapi drama ini macam menarik lah pula.. Kisah pasal Suri yang boleh melihat makhluk halus.. Suri ini tak berapa suka bergaul dengan masyarakat namun tak menolak bila diminta membantu orang kampung yang dalam kesusahan.. Suri ini memang nampak misteri je bila tak nak bergaul dengan orang kampung dan suka menyendiri tapi baik hati.. Selalu ditemani Akhbar pemuda bisu.. Setiap episod hanya 25 minit je.. Hantu pun berbeza dalam setiap episod.. Setakat ini baru tengok 7 episod.. Suri masih lagi mencari diri dia..

Drama ini ditayangkan di Astro Prima/Astro Maya HD..

6 comments:

  1. drama ni! ha dok tggu la kisahnya..tp xdpt tgk sbb da blik keje..kat uma je ade astro..cuti nnti nk pulun tgk

    ReplyDelete
  2. Tak pernah tau pulak ada drama ni dkt astro :)

    Aerill Hassan

    ReplyDelete
  3. aida baru tgk 1 episod.
    aida tak minat sgt citer gini.
    takotlah!

    ReplyDelete
  4. kat astro memang banyak cite seram lagi2 tengah malam

    ReplyDelete
  5. cantiknya suri ni! Tapi tak berani nak tengok :(

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..