Hafizul Vs Husna oleh Tan Teck Hwa - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, July 25, 2018

Hafizul Vs Husna oleh Tan Teck Hwa

Assalamualaikum..
Hye semua..

Asyik baca novel je.. Kali ini saja je Sha layan komik keluaran Buku Prima.. Komik budak sekolah yang sweet dan menggeletek hati.. Serius teringat zaman persekolahan lah pula bila baca komik ini.. Kikikiki.. sesekali mengenang masa lalu, apa salahnya kan..

Sha baca dan selesai pada 23.07.2018..

7 comments:

  1. sokong hafizul.. x suka husna.. hehe penangan drama tv3 pkl 7. hehe

    ReplyDelete
  2. Wahh kak sha mmg book lover. semua jenis buku pun kak sha layan hee

    ReplyDelete
  3. amboi kemain husna mata hijau kekeke

    ReplyDelete
  4. kak Nurin dulu start suka membaca dgn buku2 gini lah, sha.
    now, baru start baca novel. naskhah yg berat skit kan.

    ReplyDelete
  5. memang best sekali sekala baca komik macam ni tapi sekarang saya tak rajin nak beli komik..hihi

    ReplyDelete
  6. Comelnya kartun dia. Sesekali best baca komik ni buat ringankan otak 😊

    ReplyDelete
  7. amboiii mentang2 skrg #Husna tgh trending😆

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..