Monday, July 2, 2018

2018 Reading Challenge #6

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan Jun ini Sha hanya berjaya baca 10 buah buku sahaja.. Kikiki.. Tak berkesempatan langsung nak pegang buku.. Kalau dapat pegang dan baca tu memang ohsem sangat.. Tapi beli memang banyak..

Buku-buku untuk Splendid June:-

6 comments:

  1. banyak jugak tu 10, sha 1 pun tak haha

    ReplyDelete
  2. wahhh 10 dalam sebulan, bulan lepas baru dapat habiskan 1 ni tengah membaca buku fixi yang terbaru

    ReplyDelete
  3. Hebat! Moga dapat capai target untuk tahun ni :)

    ReplyDelete
  4. wahhh byk tu! hjg bln ni ada pesta buku kedah jom lah terjah boleh rembat buku2 baru ;-)

    ReplyDelete
  5. bagi saya 10 buku sebulan memang dah banyak sangat tu..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »